Friday 23 November 2012

My Family !

Hola And Hello again !
Nice To Meet Ya Again !

Kali ni pasal Family aku pula .
Ade 7 ahli keluarge , trmasuk aku ..
dan bakal bertambah sorang lagi dalam bulan 12 ni , hee .

Mule Dari 'BOSS' & 'MADAM' kita .... Hehehe

Haa , ni lah Diorang ..
Ayah aku name Haji Mohd Hanapi  B Hamzah
And Mami Aku pula Name Zuraidah Bt Menong .
sedap name diorang . :D
Umur ayah aku 49 and mami aku 48 .
setahun je bezenye . 
ape-apepun , diorang garang . itu confirm . hahaha 

Next , Pasangan Pengantin yg bakal ada ANAK .^_^
Inilah Diorang .. :)
Yg lelaki tu abg aku and perempuan tu kakak ipar aku .
Sweet Couple , Name diorang adalh , 
Hazree Hafiz B Hj Mohd Hanapi & Khairunnisa Bt Kamaruddin .
Org lain bahasekan diorang ni dgn Hafiz and Anis or Nisa . 
Umur diorang beze setahun jugak , abg aku 27 , kak anis 28 .

3rd , My 2nd Brother !
 Inilah Dia ! 
Hazree Hanif B Hj Mohd Hanapi .
23 tahun 
Paling Hensem dalam Hanapi`s 
org pggil dia Ery . Sudah berkeje  .
And Byak Lagi !

Last ! My Sister !
Ni dia , Nayli Nadhira Bt Hj Mohd Hanapi Namenyer . 
19 tahun ... Sedang belajar dekat Kuantan . 
Cantik dn Agak garang orangnya . hahaha . 
orang pggil Nelle , Love That Name !

And Again , 
That`s All from Me !
Anything update akan dipost . :)
See Ya !

No comments:

Post a Comment